Kalite politikası

Kalite politikamız, sağladığımız ürün ve hizmetlerde; müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak, müşteri geri bildirimlerini etkin bir şekilde yönetmek, değer yaratmayan işlemleri ortadan kaldırarak kaynakların etkin kullanımı ile zamanında teslimat yapmak ve sürekli iyileştirmeyi amaçlayan bir kalite yönetim sistemi oluşturmaktır.

Hizmet kalitesi

Şirket, başarımızın ön önde gelen sırlarından birisi "Kaliteli, katma değerli ürün ve etkili satış sonrası hizmetlerimizdir."

Satış sonrası hizmetlerimiz, siparişi alınan her ürün ile ilgili anlık raporlamalar ile müşteriyi satın almış olduğu ürünün üretim ve lojistik detayları konusunda anlık bilgilendirmesi ve güncellenmesi ve müşteri geri bildirimlerinin ilgili departmanlarca değerlendirilip sistemin geri bildirimler doğrultusunda gözden geçirilmesi olarak özetlenebilir. Müşterilerle ilişkilerimiz ürünlerimizi satın almalarıyla birlikte başlar ve devam eder. Müşteri memnuniyeti anlayışımız, tüm çalışanlarımızca kanıksanmış olup müşteri odaklı olmak ve müşteri profili gözetmeksizin her müşteriye aynı kalite standartları çerçevesinde hizmet vermek vazgeçilemez ilkelerindendir.

Ürün kalitesi

Ürün ve Hizmet kalitemizi belirleyen en önemli ilke aslında hayata bakış açımızın da en iyi ifadesi olarak “tüm iş süreçlerimizi , müşterilerin ve toplumun istek ve ihtiyaçlarına odaklı, uluslararası geçerliği olan standartlar temelinde yapılandırmaktır.

  • Sağlıklı veri, doğru ölçüm, kesintisiz geri bildirim, ve sürekli iyileştirme temelli kalite yönetimi kural ve yönetmelikler imize sıkı sıkıya bağlı kalmak.
  • Teknolojiyi yakından takip ederek en kaliteli ürünü en uygun şartlarda sağlamak.
  • Tedarikçilerle birlikte çalışarak tedarik zincirindeki tüm ürünlerin kalite standartlarında olumlu gelişim sağlamak.
  • Müşterilerin araştırma ve geliştirme faaliyetlerine tam destek vererek tedarik zincirindeki tüm ürünlerin kalitesine olumlu katlılar sağlamak.

Müşteri memnuniyeti

"Müşteri Odaklılık" değeri dahilinde ki yegane hedefimiz sadece müşteri beklenti ve ihtiyaçlarının karşılanması değil hep beklentileri aşmaya odaklanmak ve bir adım önde olmaktır.

1961 yılından itibaren müşterilerinin desteğiyle büyüyen ve şirketçe benimsediğimiz "Müşteri Odaklılık" değeri dahilindeki yegane hedefimiz sadece müşteri beklenti ve ihtiyaçlarının karşılanması değil hep beklentileri aşmaya odaklanmak ve bir adım önde olmaktır. Geri bildirimleri değerlendirerek sürekli hizmet kalitemizi yükseltip hem katma değer oluşturmak hem de yeni başarılara imza atmak için müşteri memnuniyeti bizim için vazgeçilemez bir değerdir.